• Kunskap
  • Erfarenhet
  • Kvalitet

Returer, service och kalibreringar

Här hittar du anvisningar för returer, kalibreringar, reklamationer och serviceärenden av produkter till Beving Elektronik AB

För att på ett enkelt och smidigt sätt kunna hjälpa dig som kund vill vi att du alltid fyller i formuläret innan du skickar något till oss. När vi sedan mottagit godsen får ni en bekräftelse med ärendenummer.

Gör så här:

  1. Fyll i formuläret.
  2. Vi går igenom uppgifterna och skickar sedan ett mail till er med ärendenummer samt adress dit ni kan skicka instrumentet.
  3. OBSERVERA. Skicka inte in instrumentet innan ni fått ett ärendenummer av oss.

    Försändelser som skickas till utlämningsställe kommer inte att hämtas ut

Observera:
Gods som saknar information kommer att returneras om det finns avsändare, gods som saknar avsändare kommer att lagras i 3 månader för att därefter skrotas. Beving Elektronik AB ansvarar ej för gods som saknar information om avsändare och/eller ifylld returblankett.

Detta formulär används till samtliga våra produkter. Samtliga sändningar skall gå till vårt Örebrokontor. Inga paket som skickas till utlämningsställen kan hämtas ut.

Tack för att du skickat in ett serviceärende!

Tack! Ditt serviceärende har tagits emot. När vi gått igenom ert ärende så får du ett mail med ärendenummer samt adress dit ni kan skicka instrumentet. Ha en bra dag! /MVH Beving

Vänligen fyll i detta fält.
Vänligen fyll i detta fält.
Nästa

Returer, service och kalibreringar

Returadress:

Fakturaadress (Vänligen ange fakturaadress även om det gäller en garanti eller retur):

Villkor*

Observera: Paket skickade till ombud (som ICA t.ex.) har vi ej möjlighet att hämta ut utan kommer gå tillbaka till avsändaren. Använd istället företagspaket, parcel eller liknande.

Tack för förståelsen.

Med vänliga hälsningar Serviceavdelningen

Föregående

Läs mer